KVK: 67006280
BTW: NL856790928B01
Altijd bereikbaar!
Wilt u meer weten over onze prijzen, pakketten of diensten? Heeft u een andere vraag of wilt u gewoon meer weten over ons? Vul dan het formulier hiernaast in en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op!
Indien de uitvoering van onze werkzaamheden naar uw mening niet voldoet aan de daaraan te stellen eisen of u bent niet tevreden over (één van) onze medewerkers, kan dit aanleiding zijn tot een klacht. U kunt uw klacht aan ons kenbaar maken, bij voorkeur schriftelijk door middel van het bovenstaande contactformulier. De klacht wordt ontvangen en behandeld door de directie.
Binnen één week neemt een lid van de directie contact met u op over uw klacht. In het behandelingstraject proberen wij zo goed mogelijk te zoeken naar een oplossing die voor beide partijen aanvaardbaar is. Indien gewenst wordt uw klacht schriftelijk afgerond in een evaluatierapport. Wij streven ernaar uw klacht naar tevredenheid te behandelen.
Uw klacht helpt om onze dienstverlening te verbeteren en zo nodig maatregelen te nemen om procedures, werkwijze, instructies of voorschriften aan te passen. Dit leidt uiteindelijk tot een hogere klanttevredenheid.
Mocht u van mening zijn dat uw klacht niet adequaat is afgehandeld, dan kunt u contact opnemen met de Nederlandse Beroepsorganisatie van Accountants (NBA).
Klik hier voor de klachtenregeling van de NBA.
Klik hier voor onze privacyverklaring.
Klik hier voor onze algemene voorwaarden.